Vad tycker ni nu då?

Hejsan! :)
Sitter och kollar på Let's dance med mamma och vovvis ! ^^
Har suttit med den här designen-headern-signaturen-klockan ända sedan jag laddat upp det förra inlägget, och äntligen känns det som om jag driver min blogg.
Det här känns som jag! Färger, textstilar osv. Jag älskar det, och visst blev det inte helt tokigt? :)
Medans ni förhoppningsvis kommenterar flitigt så ska jag hämta mig lite popcorn och äpplejuice, fast tropiska frukter-juicen är också god!
Ett tips om du vill sluta med godis men inte riktigt lyckas, (alltså, godis, dricka, chips.) Är att äta massa frukt och sånt istället, och dricka juice! Även om du inte gillar det så tror jag att du skulle vänja dig vid det, Sen är det ju myycket nyttigare också! :)
Jag äter inte det för att jag vill gå ner i vikt, jag är inte missnöjd med mig själv, snarare tvärt om! Jag ser iaf inte sjuk ut, som alla som är smala som pinnar, som är supersmala! :o Jag äter det p.g.a. min astma osv.
Nu ska mamma låna min dator en stund, hade bra! :)

Kommentarer
Postat av: Ida :)

den nya designen ser ju verkligen asgrym ut :D <3

2011-01-22 @ 12:41:10
URL: http://idajohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0