Usch...

åkte hem vid halv tio från skolan, mamma kom och hämtade mig. Jag hade redan hosta igårkväll och imorse var det värre, sen väl i skolan så hade jag bild på e.v. vilket var jättejobbigt eftersom jag hade ont i halsen, hosta, snuva och var illamående, så jag åkte hem, väl hemma blev det ännu värre, jag gick och la mig under ett täcke, en fleecefilt och en tjock pälspläd, som har två 'lager' eller vad man ska säga. Låg bredvid ett varmt element men jag frös ändå! Det var säkert jättevarmt egentligen men jag frös precis som om det skulle varit lika kallt inne som ute, 20- alltså.. usch! kunde inte somna, mådde så dåligt, men sen somnade jag och vaknade vid 11. Försökte somna men det gick inte, helt utmattad men kunde inte somna, så jag låg bara och gosade med Walle medans mamma lånade min dator. Sen gjorde mamma varm mjölk med honung i, mums! ^^
När hon kom hem från affären hade hon köpt glass också, och tomatsoppa som jag beställde som vanligt när jag är sjuk, då ska jag ha tomatsoppa och baguette! ^^
Det gick över lite när mamma var till affären och hämtade lillasyster, men när jag plockat lite i mitt rum och lagt rätt lite i sängen så vart jag alldeles illamående igen, så jag fick lite glass av mamma och snart ska jag få min efterlängtade tomatsoppa ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0