Man kan ändra sig...

Jag gjorde ett inlägg med kläder jag tänkt skicka efter för inte så länge sedan, om ni kommer ihåg? :)
Nu har jag ändrat mig, igen... Mamma kom in med H&M-katalogen och jag såg assnygga grejjer, bla. en knallrosa munkjacka, ett par chinos och ett par jeans, assnyggt! Och det ska beställas, mamma ska skicka efter det, så betalar jag mitt :)

Nu har jag blivit klar med mitt SOarbete och kan äntligen pusta ut! phu! Trodde aldrig det skulle bli klart, det var lycka när jag såg att 'babels torn' inte var så mycket att skriva om! :o
Nu ska jag snart slänga mig in i duschen och sen kanske det är någon rolig på msn? ^^
Imorgon är det ännu en skoldag, jag är faktiskt inte trött på skolan, om man tänker efter så skulle jag inte haft Thinny nu om jag slitit såhär! Mamma sa att jag fick ta henne på foder om jag lovade att jobba extra bra HT-10 och framåt, och jag kämpar för mitt liv, för Thinny<3

Nu sitter jag och lyssnar på 'When I look at you-Miley Cyrus' töntig som jag är, haha ;)
Det är ingen som har musiktips? ;D
Nu ska jag sluta snacka skit, hade bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0