halvdöd.... bara...

Har återigen krypit ner under två täcken, eller ja, ett duntäcke och mammas fusk-pälspläd, med elementet på vänster sida som står i bött, och jag fryser!
Jag har skrikit på pappa och Wilma så mycket när dom gått över gränsen med sitt fjanteri så jag har knappt någon röst kvar, så om någon måste ringa, så ber jag er att smsa istället, haha ;D
Ska nog ta mig lite glass, får se om jag överlever, haha, känner mig redan halvdöd, jag är typ aldrig sjuk, men nu är jag sjuk !
Nu orkar jag inte skriva mer, ska ta lite glass och Astmaspray och se om det hjälper mig att andas lättare ;)
Hoppas ni haft en bättre dag än mig, det är visst många som är sjuka nu! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0