Fredagsmys

Mamma har varit iväg och köpt lite godis, eller ja, sånt där 'naturgodis' eller vad det heter, huvudsaken är att det är gott! :)
Jag har ju allergi mot damm, hö, pälsdjur osv. och jag är slarvig med mina mediciner, och jag låg och busade med min hund på storebrors matta i hans rum förut, och den mattan är lurvig typ, och den samlar massa damm och päls från hunden, och nu har jag åkt på allergihosta som jag kallar det, jättejobbigt och jag får det jobbigt att andas, men jag har ju min bricanyl, medicin vid andnöd, då jag 'lider' av ansträngningsastma 'tack vare' allergierna.

Sitter också och gör en ny header, den kommer bli jättefin tror jag, Det är bara bilderna och sånt annar pill kvar, håll utkik! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0