allt åt helvete... igen?

Känns som om jag är tillbaka på ruta 1 igen, börja om från början liksom.
Allt är bara SKIT! Jag känner mig bortglömd och utanför...
Det har hänt så mycket på såkort tid, jag vet varken ut eller in!
Jag verkligen tur som är jag, som har såna underbara vänner som ställer upp i vått och torrt, men ibland blir det inte som man tänkt sig...
Sitter och pluggar vilket jag inte har så stor motivation till, men jag måste, så varför låta bli?
Jag går i sjuan nu, börjar åttan till hösten och får betyg i åttan, och jag ska börja skärpa mig nu, ska plugga stenhårt så jag förhoppningsvis når MVG i det mesta, det borde jag göra om jag verkligen anstränger mig då jag redan ligger riktigt högt, även om vi inte får betyg än så vet jag på ett ungefär vad jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0